Wednesday, May 14, 2008

Projek fasa 2

Salam...
Hari ni bermulalah projek Fasa 2 aku... Buat kat ladang kelapa sawit member...
Kebetulan ada ruang sikit kat depan tu jadi aku pun amik la untuk projek aku ni....
Sama macam fasa 1 ari tuh... Budget aku untuk projek ni ciput je...
Jadik aku takdelah nak upahkan backhoe untuk ratakan tanah....
Aku bersihkan sendiri je... Yang mana kerjanya amatlah memenatkan....
Gembur tanah lak just kat tempat yang nak tanam je.... kalau Contract Farming agaknya dah kena reject dah serai aku.... Tapi takpe... aku buat sendiri, tak perlula prosedur sangat...
Janji serai aku sihat dan Kuat... heheh.... Kat sini aku ada sikit gambar untuk tatapan korang...



Inilah Tapak Projek fasa 2 aku... Luas mata memandang, berat lagi bahu yang memikul mesin...

Inilah alat ajaib yang aku gunakan untuk membersihkan kawasan..menggigil makan nasik woo....

No comments: