Friday, May 16, 2008

Pesta Ikan Mabuk di Sungai Labu Lanjut...

Salam....

Dua hari lepas... balik je dari kebun serai, member call bagitau yang banyak ikan mabuk kat Sungai...
Aku pun apa lagi... dengan sepantas kilat pergi ke sungai tu dan ternyata la benar....
Punyala ramai orang tangguk ikan kat tepi-tepi sungai... Aku takde aim ikan lain...
Aku carik ketutu je.... Hasilnya dapatlah aku sekor ikan ketutu 9 inci dan lagi 3 ekor ikan ketutu saiz 5 inci.... Alhamdulillah.. Boleh la ni... Buat tambah2 stok..
Sebenarnya ada lagi 2 ekor... tapi tersepit kat tengah2 besi... Kalau aku nak ambik jugak ikan tu...
Confirm... dengan aku sekali tersepit...
Nanti aku uploadkan gambar ikan yang aku dapat tu....
Ganazz jugak ikan ikan ni... aku masukkan kat dalam tank tinggi pun dia boleh lompat...
Ikan liar.. Biasalah....

No comments: